What we do recently.

Hi,it's yassi.

I introduce our recent change.
最近の経過を報告します.

・They remove old ceder board on the south facade, and renew it.
 Fortunately our owner paid it.
 南側の焼板を取り替えていただきました.
 これは大家さん負担でやっていただきました.
 屋根を直したアラキ工務店さんにやっていただきました.
 施工は真庭工務店さん.たくさんアドバイスいただきました.ありがとうございました!

before



after



・We destroyed our kitchen ceiling,and repair kitchen wall.
Thanks to the work, our kitchen gets more open to DOMA than before.
キッチンの天井を落として、壁を直しました.
キッチンがより土間に対して開かれ、使い勝手が良くなりました.

before



after



kitchen wall



jack up a wall.



Gergo and Taku are using new kitchen.



・We put away our belongings into closet.
We invited some friends and made a party!
 持ち物を納戸にしまってスッキリ.
パーティーを開催!


DOMA



It's very fun!
Thanks for coming.




by yassi.